Eindelijk uit de dagelijkse sleur - Reisverslag uit Delft, Nederland van Secretarislampje - WaarBenJij.nu Eindelijk uit de dagelijkse sleur - Reisverslag uit Delft, Nederland van Secretarislampje - WaarBenJij.nu

Eindelijk uit de dagelijkse sleur

Door: Mijn lamp

Blijf op de hoogte en volg Secretarislampje

16 Januari 2015 | Nederland, Delft

Al enkele maanden stond ik daar, uitgedroogd op een plankje in 's werelds mooiste café, werkeloos voor me uit te staren. Ik had een ontzettend kort lontje en stikte van de dorst.

Gelukkig werd ik afgelopen week uit mijn lijden verlost. Mijn dorst werd gelest met ontelbare milliliters aan wasbenzine en mijn lontje groeide gestaag. Mijn reisgevoel wakkerde al een tijdje aan en vanavond zag ik eindelijk het licht: ik ga beginnen aan mijn wereldreis!

Na al mijn jaren trouwe dienst als lichtje in de duisternis vind ik dat het tijd wordt om mijn oude bekenden eens op te zoeken, om te zien wat er van hen geworden is. Er staan al enkele bezoekjes op mijn planning, maar natuurlijk stel ik uitnodigingen zeer op prijs.

Met een immer krachtig en welluidend,

Glück Auf!

Mijn lamp