Eindelijk uit de dagelijkse sleur - Reisverslag uit Delft, Nederland van Secretarislampje - WaarBenJij.nu Eindelijk uit de dagelijkse sleur - Reisverslag uit Delft, Nederland van Secretarislampje - WaarBenJij.nu

Eindelijk uit de dagelijkse sleur

Door: Mijn lamp

Blijf op de hoogte en volg Secretarislampje

16 Januari 2015 | Nederland, Delft

Al enkele maanden stond ik daar, uitgedroogd op een plankje in 's werelds mooiste café, werkeloos voor me uit te staren. Ik had een ontzettend kort lontje en stikte van de dorst.

Gelukkig werd ik afgelopen week uit mijn lijden verlost. Mijn dorst werd gelest met ontelbare milliliters aan wasbenzine en mijn lontje groeide gestaag. Mijn reisgevoel wakkerde al een tijdje aan en vanavond zag ik eindelijk het licht: ik ga beginnen aan mijn wereldreis!

Na al mijn jaren trouwe dienst als lichtje in de duisternis vind ik dat het tijd wordt om mijn oude bekenden eens op te zoeken, om te zien wat er van hen geworden is. Er staan al enkele bezoekjes op mijn planning, maar natuurlijk stel ik uitnodigingen zeer op prijs.

Met een immer krachtig en welluidend,

Glück Auf!

Mijn lamp

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Secretarislampje

Het Licht der Wijsheid

Actief sinds 16 Jan. 2015
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 2225

Voorgaande reizen:

16 Januari 2015 - 01 Mei 2015

Op reis in 2015

09 Maart 2013 - 16 Maart 2013

Naar de zon

Landen bezocht: