Crossing the Ocean - Reisverslag uit Empire, Verenigde Staten van Secretarislampje - WaarBenJij.nu Crossing the Ocean - Reisverslag uit Empire, Verenigde Staten van Secretarislampje - WaarBenJij.nu

Crossing the Ocean

Door: Mijn lamp

Blijf op de hoogte en volg Secretarislampje

14 Februari 2015 | Verenigde Staten, Empire

Na een aantal weken genoten te hebben van mijn vrijheid in en rondom Delft, werd het tijd om de wijde wereld te verkennen. Ik was ontzettend enthousiast toen ik de kans kreeg om een bezoekje te brengen aan de andere kant van de oceaan, namelijk in de VS!

Gelukkig was het er prachtig weer en in Colorado barstte het van de mijnbouwers! Ik voelde me bevoorrecht toen ik mijn lichtje mocht laten schijnen in een molybdeen mijn, maar ook toen ik terugging naar mijn ancient mining roots in het plaatsje Nederland.

Zie mijn foto's voor een kleine impressie van mijn reis.

Tot de volgende keer, Glück Auf!

Mijn lamp

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Secretarislampje

Het Licht der Wijsheid

Actief sinds 16 Jan. 2015
Verslag gelezen: 596
Totaal aantal bezoekers 2227

Voorgaande reizen:

16 Januari 2015 - 01 Mei 2015

Op reis in 2015

09 Maart 2013 - 16 Maart 2013

Naar de zon

Landen bezocht: